Dagen efter den 24, den 25 alltså

Jaha ni. Julafton är över och klapparna är utdelade. Kalle Anka har gått på TV:n, ljuset är tänt och julskinkan så gott som uppäten. Men, icke att bli ledsen över det! Juldagen har många fina överraskningar den också, man kan ju leka med alla roliga julklappar man fick! Eller prova dom, kanske det heter... (Använda var nog ordet jag sökte förresten!) I alla fall, här får ni lite bilder från min julafton :D Klapparna, hur det såg ut när mitt julgodis blev till och lite annat skoj! Enjoy!



Jag och Helen, min bästa syster! <3



Jag som skulle baka mitt goda julgodis. Råkade få en nys i näsan precis när jag skulle ta kort så jag tryckte av kameran bara i farten när jag nös, hahah xD



Christmas-claps...



Jag som provade huvudkliaren som jag gav mamma i julklapp. Mycket skön! Invigde också min nya tröja, från agoodtshirt.com där 60% av kostnaden går till behövande kvinnor (orginisationen Kvinna till Kvinna). Fick även en stavmixer som jag ska ta med mig när jag flyttar hemifrån! Som jag längtat efter en sån, och nu i morse fick jag göra min efterlängtade Smoothie med blåbär och hallon! Yummie in da tummie ;D

Sedan fick jag en PIP-biljett! Hoffmaestro säger jag bara! Ujujuj, vad kul det ska bli! Berättar mer om mina andra trevliga julklappar senare, måste ju spara litte på informationen så det blir många inlägg så jag hamnar på blogg.se mest aktiva-lista... Damn! Jag erkände min plan ;P


God juldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback