Dissektion eller cuttning?

Det här, mina vänner är inget för kräsmagade! Inget för dom fega, inget för dom rädda! HA, vi snackar nämligen dissektion av daggmask som jag gjorde i fredags och kände att det här måste ni se, kära läsare. Varning för känsliga tittare...

najs va?! :D


Uppnålade så fint dom stackars maskarna... Men för en gångs skull fick jag säga min kommentar "Vart ska jag dumpa liken?" när det faktiskt stämde! HALLELUJA!



Här cuttas det för fullt vill jag lova! :D

Jag kände att jag hade kameran i väskan av en slump, men oj så bra tajming! Hehhe ^^

Kommentarer
Anonym säger:

Haha... Maskcuttning på gång. Riktigt äckligt med maskslem. Förlåt att jag råkade slemma ner dina nycklar. Men men,sånt händer. Ja, äntligen fick du dumpa några lik :)

2009-12-15 | 13:22:10
Anonym säger:

neej stackarna:( hhaa

2009-12-15 | 18:42:24
Bloggadress: http://isabellepn.blogg.se/
denmadde säger:

Hahah :D helt galet lycklig min efter att ha cuttat upp das worm :D

2009-12-21 | 17:43:40
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
sofia säger:

fy vad äckligt!! jag längtar inte tills vi ska försöka oss på detta :/ modigt av dig måste jag säga :D

2009-12-24 | 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback