Day and nite

Sorligt men sant har nästan hela helgen gott i pluggandets tecken. Och till att ta det lugnt, chilla och softa och framförallts SOVA. Skönt faktiskt, och man känner sig bra duktig när man betat av den ena läxan efter den andra och pluggat inför alla dessa prov...

Men samtidigt så känns det som att jag inte har nått liv! Gaaaahahhahhhh + hjälp + ångest + spy på allt plugg!

Ge mig mitt liv tillbaka, TACK!

Fira farsdag och lev era roliga liv. Jag ska gå och plugga spanska........

/Mallan


Kommentarer
Emma säger:

Stackare! Jag borde plugga men ja sastar på att låta bli ;)

Men tänk positivt, om 2 veckor är det Sthlm och New Moon som gäller!!!! :D:D:D

puss!

2009-11-08 | 17:45:44
Bloggadress: http://inredningmedmera.devote.se
mallan säger:

Jaaaa! nu är biljetten bokad och klar! :D jag kommer fram till sthlm 19:35 och måste tyvärr åka hem rätt tidigt på fredan, för jag ska va med på Hello Africa, en konferens typ... ;P men jag är riktigt taggad för New Moon! :D

2009-11-08 | 21:37:40
Emma säger:

Jeeeey! :D

Hur tidigt på fredagen?

2009-11-09 | 14:51:25
Bloggadress: http://inredningmedmera.devote.se
mallan säger:

mjaaa, vare runt halv ett eller nått sånt tror jag! ;P jag va hemma runt tre iaf vet jag :D

2009-11-09 | 17:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback