Kladdkaka

En sån dag. En sån händelserik och alldeles jättespännande dag. Mjaaa, inte direkt va?

24 timmars-kollen:

1. Jag försökte baka en kladdkaka nyss som en försenad fars-dag present. In i köket kommer min mamma och säger "Vad är det för nått du har gjort? Nån slags tårta...?" Säger en del om resultatet.

2. Igår trodde jag att jag höll på och bli kidnappad men i själva verket var det min skjuts till träningen som stod och väntade med avslagna framlyktor för att "se om jag inte såg dom i bilen". Ha-ha-ha, skratt skratt på den liksom !

3. Jag har återigen upptäckt det fiffiga med flytande honung på läpparna om man saknar läppsyl eller bara har tråkigt och för mycket vänster hjärnhalva. Eller vilken hjärnhalva det nu är som har fantasi-delen...

Dagens visdomsord från mig blir naturligsvis:

Om ni slänger en vanlig plastpåse på backen och inget händer med den utan att naturen får bryta ner den så tar det 500 år! Fatta vad dåligt, att den inte är biologiskt nedbrytbar! Heja daggmaskarna och den hållbara utvecklingen och tygpåsen, go-go-go!

Hejdå alla och hello Africa

/Mallan

        
                  


Kommentarer
Emma säger:

Haha, fett kul att du trodde att du va på väg att bli kidnappad (nappkidnad, eller hur va det?), haha;)

men blev kakan god då?

2009-11-09 | 21:36:32
Bloggadress: http://inredningmedmera.devote.se
denmadde säger:

Hahahahha Frida berättade om "kidnappningen", höll på att dööö :D

Och vi måste verkligen ses snart, håller på att avlida, och mitt hår oxå i ett litet hörn där ^^ puus

2009-11-09 | 22:33:05
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
mallan säger:

svar till emma: ja den blev jättegod! :D smaken va fin men utseendet lite sämre... ;P och så glömde jag smörja formen så man fick kämpa litte om man ville ha loss en bit haha xD



svar till madde: Hahahhaha xD:D jaaa illa vare! höhö^^ men hur hade du det på fredag eller till helgen ? vet inte när elinor kan klippa så jag börjar fundera på att boka en tid rätt snart för det klyvar sig mer och mer för varje dag som går!

2009-11-10 | 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback