MycketMeraMest


Japs, nu ni! Även jag skapade en blogg till sist och föll för grupptrycket... Eller? Nu som tänker "ännu en blogg som handlar om när nån käkar en kanelbulle, duschar och går på toa - jippie" kan sluta läsa redan nu. För det här kommer inte bli så, jag ska skriva om viktiga saker, saker som är viktiga för mig, för dig och för dina barnbarn!

Okej, ni kanske tycker att det är viktigt att äta mat och gå på toa och missuppfatta mig inte nu, det är det, men att läsa alla dessa uttjatade modebloggar som är så jäkla ytliga att jag SPYR snart är jag skittrött på! Och dit räknar jag också bloggar som handlar om vad har jag på mig idag, vad jag ska ha på mig imorrn och så vidare. Pallar inte mer. Diggar visserligen min kompis blogg (denmadde.blogg.se, läs den den är najs!)

Nu är det så att jag kan tycka att den sortens bloggar blir för mycket. Jag vill läsa om något som engagerar mera. Det som är viktigast och berör mest. Så välkommen till min blogg som kommer handla om miljö och klimatproblem, skumma idéer jag har, tankar från mig som kan handla om nästan vad som helst och självklart en hel del annat som faktiskt är lite ytligt också. Jag är ju trots allt tonåring i Sverige som gillar att festa, umgås och ha kul! Men jag kanske också nämner ett och annat ord om ekologisk mjölk, om dom kinesiska jättepandorna och om hur gott det egentligen blir att blanda kaffe med frysta hallon... Helt enkel; allt möjligt, lite mera lite bättre, lite skummare och hundra procent viktigt!

Nu kör vi!

Pusshej,

/Malin  




Kommentarer
Elin säger:

"ekologisk mjölk, om dom kinesiska jättepandorna "



Hhaa, har Jessica frälst dig?! :D

2009-11-04 | 22:17:15
Ida L säger:

haha, kör hårt Malin ;)

2009-11-04 | 22:53:34
mallan säger:

Hahaha, nej men Miljötinget vettu! :D INTE BILEN UNDER MILEN elin!! Kom ihåg det nu :D:D



Det är lugnt Ida, jag ska köra STENhårt ;)

2009-11-05 | 10:49:29
kossi säger:

Det låter bra det Malin. Men du måste skriva om när vi sågs med pulle och du bar på viktiga påsar också!

2009-11-05 | 13:07:02
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/
sofia säger:

haha Malin XD jag hoppas att jag får höra ALLA dina skuma ideer, alltid lika kul ;P.. GO FOR IT!!!

2009-11-05 | 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback