Ny måne!

Imorgon bär det av till huvudstaden, kära vänner! Stockholm by night skulle man kunna kalla det eftersom jag ska gå på förhandvisningen av NEW MOON kl 23:58 på kvällen (natten?) :D Ska bli sjukt kul, och som den goda miljövän jag kämpar för att vara så åker jag givetvis tåg och det tycker jag att alla borde välja som färdmedel istället för dumma flygplan och annat koldioxid-utsläppande! CO2 som det så fint heter på kemi-språk (fast med en något lägre tvåa haha), vilket leder mina tankar till ett alldeles fruktansvärt, hemskt och svårt kemi B-prov jag hade idag.... ( I alla fall sista uppgiften) Snyft! Blev dessutom dödat på gympan när vi körde rugby och fick nästan höften krossad på köpet. Jävla SKIT 


Nog klagat, och nog uttjatat om moi. Ha en trevlig kväll så ska jag försöka packa mina väskor och bege mig till Sthlm med glatt humör och vitlök i beredskap om det skulle dyka upp några törstiga vampyr...! xD



Kommentarer
Emma säger:

New moon och Sthlm!!!!! Wihuu!!:D

ps. ta med mycket vitlök för här kryllar det av vampyrer ;P

<3

2009-11-18 | 21:59:48
Bloggadress: http://inredningmedmera.devote.se
Daniel Larsson säger:

New Moon, Fan va kul Mallan!

2009-11-19 | 15:01:10
Bloggadress: http://existenz.se
Ida Lindbladh säger:

ååh, va roligt!! avundsjuk

2009-11-19 | 22:06:08
denmadde säger:

Gaaah :D Sjuk stämning måste de vart! Imorgon är det min tur att ta fram vitlöken, dessvärre i Kgas mäktiga bio ;)Men de duger gott o väl. : ) Får ses nån dag snart igen, puuus

2009-11-21 | 23:06:47
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback