Sthlm

Ja mitt stockholmbesök blev oerhört kort men intensivt och vääldigt bio-inspirerat skulle man kunna kalla det. Satt på en biograf i Vällingby i ca fem timmar och njöt, skrek och applåderade (fråga inte varför...) av först Twilight och sedan New Moon! Underbart :D Trodde inte jag skulle bli så besatt men när jag satt där på plats 133, på sjätte raden i en varm biosalong och slevade i mig popcorn på löpande band så insåg jag att jag också var en aningens mer Twilight-nörd än vad jag visste om mig själv. Kalla filmerna dåliga, överskattade eller vad ni vill men dom där vampyrerna har i alla fall bitit mig eller nått för jag kan knappt bärga mig till nästa film komer ut! Härligt !

Vad händer ikväll då? Mer än att jag vart på ett ungdomsseminarium (Hello Africa) i igår och idag så ser det ut att bli fest i Degerfors ;) Har i alla fall fått fett mycket inspiration på seminariet och massa coola idéer!

Nu måste jag rusa,

hejdå bloggen och alla miljoner läsare som följer den här bloggen!
(Man måste ju få drömma liiiite va?)


/Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

sveriges befolkning är besatta av din blogg malin ;D hahah. sorry vii dissade hello africa. Hände saker. vi försökte få tag på er! Kunde inte svara på ditt sms förut. Inga pengar på el mobilo. Klart du får komma OM det blir något. Håller på att kolla lokal i karlskoga. ;D <3

2009-11-22 | 01:22:11
Bloggadress: http://isabellepn.blogg.se/
mallan säger:

låter bra de! :D naaw, synd att ni missa en hel del rolig arfrikans dans med mera ^^ jaaa, hoppas du hittar en lokal, helst på lördag isf för fredag kan jag inte! ;D höhöh, puss!

2009-11-22 | 11:17:45
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback