Olivolja

En sommar och vår i oliven och olivoljans tecken ska detta bli. Inte för att jag gillar oliver, för det gör jag inte men själva oljan har jag insett är HUR användbar som helst!

Några exempel på vad man kan använda olivolja till är:

- Att smörja in torra armbågar med. Dom blir som nya!

- Man kan ha det i håret tillsammans med inpackningen och det blir som en dunderkur för ett tort och slitet hår.

- Man kan även ha det i matlagning, ringla lite på ett bröd eller på pastan eller steka saker i. HUR bra som helst, helt enkelt.



Dessutom ska jag nog plantera ett olivträd eller två i sommar. Om någon har erfarenhet av detta, säg till!

Ha de gött!
//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback