SÄLEN



Jasså jasså. Äntligen fredag igen och bara två veckor kvar till Sportlov. Massor av kul skidåkning i Stöten ska det bli lördag, söndag och även måndag och det ryktas om minus 5 grader och kanske även sol! GAAH! Sound amazing! :) Hoppas på att hinna ta det lugnt, vila mig lite mitt i allt pluggande som jag tyvärr kommer behöva göra... :(

I alla fall, PIP närmar sig och jag är mer taggad än någonsin! Några nya bandsläpp kom igår och i år får vi se bland annat Melissa Horn, Tomas Andersson Wij och Andreas Grega dyker upp i parken!



Melissa Horn (och Lars Winnerbäck) - Som jag hade dig förut




Tomas Andersson Wij - Jag har simmat långt ifrån land



Andreas Grega - Ta vad du vill

Ja ni. Där fick ni ett litet smakprov på dom tre rackarna men eftersom jag sitter i skolan och bloggar på en dator utan ljud kan jag ju bara erkänna att jag inte ens lyssnat på de två sista låtarna men man kan ju hoppas att de är bra...

Till sist, ha en awesome helg så ska jag ha det i Sälen - ciaoo!


Kommentarer
denmadde säger:

Nemas problemas me das present :D Hon gillade de kan ja lova :P

Yee, PIP, ja menar manaderna gar snabbare an raven..

snart star vi dar! hoho.



Puus, ha de SUPERAWESOME! : D

(doda dej inte i backen)

Kiwikiwiland e great

2010-02-16 | 10:28:14
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback