Noah and the whale

Jaha ni. Snart slut på lovet, extremt deppigt! Däremot att jag har gjort så många roliga planer med diverse kompisar känns positivt. Vad sägs om en tågluff i Europa i juli? Eller en vår-tripp till Köpenhamn? Eller en party-resa till Sunny Beach? Okej - ge mig pengar elr sommarjobb?

Tiden går fort och det gälller att ta vara på tiden. Liksom om fem år, vad gör jag då? Sånt kan vara kul att tänka men samtidigt lite... skrämmande? Nej jag vet inte men ett som är säkert är i alla fall att man ska leva i nuet.






Five years time


Kommentarer
helenis säger:

jag röstar för att det blir KÖPENHAMN!! ska kanske inte nämna för hela världen vad vi ska göra där men - you know me!

det flyter på här i växjö! men längtar hem då och då. hur är det där hemma? har jag missat nåt intressant? puss på dej schnygging

2010-01-14 | 16:04:52
Bloggadress: http://helaina.devote.se
mallan säger:

Så hilma hårt sant att det blir Kobenhavn liksom! :D kan inte bli bättre ;)<3

2010-01-19 | 13:27:06
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback