Time to react

Länge sen nu som jag bloggade. Kan bero på att skolan har dragit igång igen och att vardagen, rutinerna och allt har gjort att min tid har lagts på annat. I helgen till exempel har jag chillat och tagit den lugnt och nästan sett Avatar. Hmm, jaa egentligen skulle jag ju se den men det vart precis fullt eftersom vi inte bokat biljetter. Måste vara första gången det är fullt på en film som gått så många veckor redan i lilla Karlskoga.

Sedan har jag faktiskt börjat sy på min party-klänning som jag håller på att tillverka med hjälp av min kära mor. Heheh, ni ska väl få se den såsmåningom antar jag, om den blir lyckad ... ;) Ett mycket bra tips på hur man både sparar på naturens resurser samtidigt som man får en heeelt egen, snygg klänning för en hyfsat billig peng. Öhh, om du kan sy någorlunda förstås!

Well, det var allt jag hade och säga för tillfället och ger er en liten serie-stripp att skratta eller gråta åt. Enjoy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback