Ytligt

Yes jag har faktiskt färgat håret och kände att en liten bild och motivering på min plötsliga förändring vore på sin plats! Impulsiv som jag är (hmm, kanske inte men den här gången var jag det) så kände jag att en förändring inför 2010 skulle vara kul. Eller ska jag vara heeelt ärlig så läste jag i mitt horoskop att en förändring i form av till exempel en ny frisyr eller hårfärg är perfekt att göra för sjtärntecknet vågen. Flummigt - ohja!- men spontant och redan nästa dag fick jag tid hos frisören och hon kötta i litte färger (tonade håret med andra ord) och resultatet blev... inte riktigt som jag hade tänkt mig eller som jag visade henne på bilden som jag hade sett i en tidning men okej, ingen dör av en liten förändring, right?

FÖRE:                                           



EFTER:



Så slutade min impulsiva förändring inför det nya året och jaa vad ska man säga... Man vänjer sig vid det mesta? ;)


Kommentarer
I s a b e l l a V säger:

Haha, du är så härlig malin :D Tack så jättemycket :D Du vet att jag är ett sant fan av din blogg också ;) Fin frissa!!

2010-01-05 | 22:07:15
Bloggadress: http://isav.blogg.se/
helaina säger:

men malin!! håret bliev ju asfint, du behöver väl inte vääänja vid det :D kul blogg btw ^^

2010-01-07 | 12:33:13
Bloggadress: http://helaina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback