Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag och Madeleine tog med en pastasallad, vattenmelon och mitt gamla Boccia-spel (ni vet såna där färgglada klot i plast) och tänkte dra oss ner till Näset för att spela lite Boule med pensionärerna och ta ett eventuellt dopp. Icke sa nicke! För pensionärerna var inte där (typ första ggn jag inte sett dom sitta där med sina Boule-klot), vädret sket sig med massor av moln med maten var god och sällskapet trevligt...

Vi gjorde det bästa av situationen i alla fall och tog några partier Boule själva och lekte med några änder. Massa najs trädbilder blev det också till vårt projekt. Asnajs idéer om vad man kan gör i sommar har jag i alla fall kommit på vilket känns bra. Man blir ju så hemmablind, Kaarlskoga sommartid är fanimej inte så dumt. Ibland.


Da pastasallad made by madekiwi


vattenmelon <3<3<3<3 dregel...


Ankan anföll, Madde blev rädd och släppte Boule-klotet hon skulle mata den med.


Kastar mitt klot på en tom Boulebana. Alltså tom på pensionärer...



Nästa gång ska dom jäklarna (the oldies) vara där och vi ska spela med dom! Punkt slut. Vi ger oss inte förrän vi har spelat med dom minst en gång i sommar :D

Ha det chill!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback