Q som i Quintus

Ojojoj alltså vad grejer det har hänt idag! Madde och jag har bokat Swebus, sovplats på nattåg, boende i Rijeka Kroatien och boende i Danmark på City Public Hostel. Det känns helt sjukt att vi faktiskt har bokat allt det vi har gjort och att vi verkligen ska åka :D 5 augusti smäller det!

Ringde även SJ:s kundtjänst och skämde ut mig när jag skulle få en bokningskod för våra biljetter. Han jag pratade med skulle börja bokstavera bokningskoden:

SJ:s kundstjänst: F som i Fredrik
Jag: Stort eller litet F?
SJ:s kundstjänst: Det spelar ingen roll...
Jag: Okej
SJ:s kundstjänst: A som i Andreas
Jag: Japp (efter att jag skrivit ner det)
SJ:s kundstjänst: Q som i Quintus
Jag (börjar ASGARVA tills tårarna rinner och skrattade i nån minut): HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHH
 
Aa, ni fattar vad som hände. Jag hade suttit liiite för länge framför datorn och koncentrerat mig plus att jag somnade ca kvart över tre och var aningens trött. Resultatet: Jag skrattade så fruktansvärt åt hur jävla fult namnet Quintus var och stackarn i Sj:s kundtjänst berättade snabbt klart koden. När jag sedan skulle repetera koden för att se om jag uppfattat allt rätt så var det helt tyst i andra änden. Upps...

Jaja, ett roligt minne från förberedelserna till Kod:Europa blev det ju i alla fall!


Småbåtshamn i Rijeka

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback