En kvälls entertainment

Igår blev det Restaurang-showen i Kupolen där estet, frisör, media och hotell-restaurang-programmen hade fixat till en riktigt trevlig restaurangshow! Det bjöds på musik, konstiga små kortfilmer och mat. Tyvärr inte för Sofia och mig eftersom vi hade en barbiljett (angående maten alltså). Vi köpte varsin alkoholfri drink istället som var... för söt. (Ärlighet varar längst säger man ju?). Här kommer en hel del bilder så... enjoy!

 Konfrenciernerna inledde med en film Frida dansar loss i Sånt är livet.  Hotell- och restaurang eleverna som serverade och lagade maten. Madde med låten Perfect, ett perfekt uppträdande ;D Gitarrsolo   Madde i finalnumret Dynamite! Härlig bild :D

Jag har även en del filmer från kvällen men dom lägger jag inte upp. (För jag vet inte hur). Nu måste jag återgå till vardagen och börja baka inför morgondagen då det ska bli en speciell engelska-redovisning och så måste jag plugga fysik B (GAAAAH!!!). Typ.

Tjarrå!
/Mallan

Kommentarer
maddää säger:

SÅÅÅÅÅÅÅåå kul att ni kom :D och att ni gillade det!!! :D

Kan tänka mig att du blev lite frestad av maten ;D

IIHH,, precis, det snackas om att restuarangshowen ska läggas ner och bli en julkonsert till kommunanställda istället,, men ska göra mitt bästa för att få favoriter i repris nästa år! :O

Vilken efterfest det skulle bli då asså! ;)



Lycka till me engelskan o fysiken! :D

Borde ses till veckan när du får tid.



ps. hahah --> fön-bilden :P



Puuus <33





2010-03-21 | 22:43:30
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback