memories

Jag har äntligen tagit mig i kragen och köpt ett svart tyg som jag ska använda till att klä in en gammal anslagstavla och skapa en... (wait for it) fotovägg! Awesome, right?!?

Bilder ska det bli som är lite sådär extra fina och betudelsefulla. Kanske en och annan bild på mina fötter som jag alltid lyckas ta sådär på sommaren när man går barfota ofta.

Såg i tidningen idag att våren kommer (meterologiskt sett) till Stockholm den 16 mars och Karlskoga ligger väl ungefär på samma breddgrad som Sthlm? Alltså, våren är här!

Känns som att jag blivit beroende av How i met your mother. Den TV-serien kan vara i klass med Simpsons ibland alltså! Haha XD Skrattar nästan bara jag tänker på den..

How I met your mother - the cockamouse


//Mallan

skumm bild. men måste öva på min estetiska, djupa sida nu när jag ska skapa en fotovägg så håll i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback