hahha, bad humor. We like it!

Jag bara MÅSTE berätta vad som hände igår när jag åkte buss till Degerfors som vanligt, men med 10:35 bussen istället eftersom jag hade.... wait for it.... sovmorgon!

Så, storyn är att en annan busschaufför går på bussen på busstationen vilket den busschauffören som kör bussen verkar glad över, typ att han äntligen har någon att prata med efter många timmar bakom ratten. Allt går fint men när vi kommer till Storängen ni vet hände något som jag tyckte var, hur ska jag beskriva det... askul?

Garvar än.

Busschauffören stannar bussen vid hållplatsen i Storängen och en kvinna ska kliva på bussen, samtidigt som chauffören upptäcker ytterligare en kollega i Länstrafikenjacka som går precis utanför på cykelbanan.

Busschauffören när dörren till bussen öppnas, skriker/vrålar: Ska du också till degerfors?!!
(Egentligen pratade han med sin kollega som gick ute på cykelbanan)

Kvinnan som ska gå ombord, lätt förskräckt: Jaaaaa... det tänkte jag väl.
(Medan hon nervöst stämlpar sitt kort, förundrad över chaufförens skrikande välkomnande)

Busschauffören, generat: Ojdå (mummelmummel) .... jag pratade med en kollega...
(Pekar lite halv ut mot vägen där kollegan vandrade en bit bort medan dörrarna stängs och bussen åker vidare.)

HAhah xD Fatta vad chockartat om man ska kliva på en buss, förväntar sig ett "hejhej" men istället blir skriken rätt i ansiktet med andemeningen "Åhnej! Inte en till jävel som ska till Degerfors, jag hatar mitt liv!!" som en slags underton...



Oh ma gaa! Peace out folks!

//Mallan-Brallan

Kommentarer
Sofia säger:

HAHAHAHAHA!!! Fan vad jag hade dött!! XD

2010-05-22 | 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback