animals med mera

Jajjmän, i förrgårs så blev det Kolmården för hela slanten.

 


Laget in das mini-buss :D






Björn.


Fick en autograf av Martin Emtenäs som var där och filmade med sitt "Mitt i Naturen"-crew. Woho!


 

Snusk-apan.


Vi diggade papperskorgarna, som inte blev välta den här gången...
(Internt skämt, Helena skrattar nog nu. Hoppas jag ;D)


 Ögonblicksbilden, elefanten som var busig..
 

... och la upp nätet på huvudet.


Sen smakade han lite på det. Det var säkert gott!


Skabb-kamelerna.


Utan solglajjor...


... med glajjorna på! Ooooo :D





Dagen var i alla fall riktigt lyckad och jag säger som jag brukar säga, ett litet motto skulle man kunna kalla det: "Det blir vad man gör det till". Så sant ;)

Ciao!
//Mallan-Brallan

Kommentarer
helaina säger:

hahhaha, vält papperskorg! hmm.. känner nog igen det asså! haha skönt att inget blev vält den här gången då ;)

2010-06-25 | 15:23:23
Bloggadress: http://helaina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback