GÖT(T)eborg

Haha, vad rolig jag va nu. Ungefär lika illa som göteborgarnas egna skämt, så att säga.

Äntligen! Som jag längtat! Idag åker jag ner till Göteborg för att hälsa på Helen och för att se Hoffmaestro signera på Bengans. Kommer bli awsome, eller som jag brukar säga: det blir vad man gör det till!

Ska dessutom kila ut på krogen efter klockan 24 på torsdag och inviga min 18-årsålder :D

Chockade även Rand igår med mina arabiska kunskaper. Jag frågade henne om "chraa" betydde bajs på arabiska och chockad som få svarade hon att det betydde det! I'm a genious folks! Haha ;)



Ha det gott,

PEACE!
//Mallan

Kommentarer
systern säger:

din humor passar in här nere kan jag ju tala om... de skämtar seriöst på det viset!! hahaha. roligt det där med bajset. Hööhöhöhö pusss

2010-10-06 | 18:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback