Liten blev stor

Bilder från dom senaste veckorna i mitt liv. För lat för att skriva ungefär...


Hälsade som sagt på syster i Gbg, min sista dag som 17-åring.


Jag drack en fanta Lemon. <3<3<3


Sen såg vi Hoffmaestro på Bengans! :D:D


Jag och Jerry Hoffmaestro himself


Bildbeviset HAHA :D xD


När dom spelade, John 6:10


Signeringen...

Sen skulle vi vidare mot nya äventyr, alltså krogen för första ggn för mig. Vi började kvällen på Sejdeln tror jag det hette.



Dancing Dingo, Henriksberg m fl bestod kvällen/morgonen (?) av.

     

Kvällen fortsatte alltså i ett lite vildare spår MEN vi lyckades även springa på Karl-Uno och John i Hoffe utanför Peacock (nattklubb med 23 års åldersgräns)!!



Efter en galen tordagsnatt/fredagsmorgon med massa roligheter tog jag tåget mot Degerfors för att ha fysikletion.. ehe. Skummaste som hände under vistelsen: Killen som kom fram och "frirappade" för oss när vi satt på en bänk vid Avenyn. Herrejesus. Klart slut.

PEACE!
//Mallan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback