Bird is the word

När jag stod och väntade på bussen imorse hörde jag ett av dom kanske största vårtecknen, ohja folket jag snackar om fågelsången! Den har vi väl i och för sig hört ett tag nu men så mycket fågelsång som jag hörde imorse har jag aldrig hört. Aldrig.

Det var faktiskt nästan så att jag fick "Fåglarna"-vibbar (skräckfilm om fåglar som anfaller människorna, äter på dom och hackar med sina vassa näbbar). Sjukt mycket fåglar i bara några få träd, man kunde tro att dom hade konferens eller möte där uppe i trädet eller något. Skrik och pip (jag som trodde fåglar SJÖNG?). Ingen skönsång där inte, i så fall sjäng dom jävligt falskt. Vad hade Idol-juryn sagt där liksom?  



//Mallan


Kommentarer
Jossan säger:

Finns några söta fåglar i vårt träd som återkommer varje år och kraxar sig igenom hela sommaren. :D

2011-04-06 | 22:22:42
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback