Earth day

Sammanträffanden är roliga. Idag är det långfredag OCH Earth day på samma dag - vilken two-in-one! Det är som att köpa schampo och balsam i ett liksom. Inledde dagen med att spela match, långt långt borta i ingenstans. Guldsmedsgyttan hette laget (????? varför?) och vi vann med 1-3! :D Det ska firas ordentligt på lagfesten imorgon vill jag lova. Läste dock något på facebook att Nightshift hade nått slags Yellow-tema... Visst att det är påsk men jag vet inte om jag är inne på att klä ut mig till kyckling igen faktiskt, heeh. ;)

Haha. Skrattar lite för mig själv. Vädret är sådär kanonfint, jag har precit ätit grillat (blir en del av den varan nu inser jag) och ska jäsa i soffan med famlijen till lite Så ska det låta. Kan det bli bättre? Syster har kommit hem från Göteborg och imorgon ska vi gå till Höga Berget tillsammans! :D Kanske kan ha picknick där, vem vet vem vet?

Höga Berget ja, för er som inte vet vad det är. Det låter ju som Mount Everest eller liknande men det råkar vara ett "berg" precis där vi bor som vi brukade leka på när vi var små/mindre. På vintern hoppade vi ner från det och på sommaren klättrade vi upp. Åh minnen, vilka minnen! Dock är berget inte lika högt nu, antingen har det krymt eller så har vi blivit större. Hm.



Ha en finfin Långfredag allesammans!

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback