Going to the west side

Alltså kämpade jag mig upp och in i bilen på söndagsmorgonen, för vi skulle vill Arvika och träffa kusinerna! Efter ett kort stopp hos farfar var vi på banan och söndagen samt måndagen sammanfattar jag med lite bilder, om jag får lov.


Fint fint väder

100-åringen (kyrkan)

Mami, papi, kusinen Axel, jag och Helen chillar i värmen (bild tagen av yngsta kusinen Alva 9 år)

Vi hoppade en hel del studsmatta, åt väädligt god mat och lämnade Helen på tåget i Karlstad där hon susade vidare mot Gbg igen. Hon kommer i och för sig hem på torsdag igen... :)

Det var ungefär så, mycket trevligt och en bra avslutning på lovet. Har även börjar kika på flygbiljetter till Athen. Får väl börja skriva en liten packlista så småningom, he-he.

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback