Hate to say I told you so

Chockartat kändes det att börja skolan igen. Konstigt egentligen, det var ju inte direkt första gången jag var på min egen skola liksom. Jag tror det kan bero lite på att dom har murat igen hela väggen till det rum där vi hade våra skåp i källaren och flyttat skåpen till ett annat litet rum och ställt några skåp på konstiga ställen i korridoren. Alla överskåp var tagna för att det va någon dum lista man skulle fylla i så jag fick ett ruttet underskåp mitt emellan två rum där det låg slippapper och en isoleringsbit i. Jaha. Jag blev så ur mina gängor att det första jag gjorde var att låsa in mina nycklar i skåpet. Damn. Precis innan lovet, när vi skulle rensa ut skåpen hittade Erika som haft min extranyckel den i sitt skåp och vi bestämde att den behöver ju inte hon ha för jag har aldrig låst in nycklarna en enda gång hittills, varför skulle jag göra det nu? Ah juste. Knips knips.  Sen har det blivit någon vattenläcka i ett av klassrummen så nu luktar det kloak där. Hm, någonting säger mig att jag längtar extremt mycket till studenten?



Ska snart dra till skolan för idag är det projekarbetesredovisning. Wish me luck!

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback