heads will roll

Mm. Matte, match, mat. Min dag har haft tema M.

Herregud jag har verkligen gått och blivit besatt. Av framtiden. Av vandringskängor.

 

Tänk och ha den på fossingen. Oj vad nöjd han skulle va då! En safarikänga som släpper igenom värmen och låter foten andas. Sounds like heaven, för fötter. Dock kostade denna rackare 1995 kronor. Frågan är då: har jag blivit så besatt av kängor att jag vill stolpa omkring med en 2000-kronorskänga på foten? Varför inte bara sätta VISA-kortet på foten liksom.



Pretty nice, huuh? En tygvariant för 699 kronor. Vem kunde ana att kängor va så dyrt? Kanske borde kasta mig in i den branschen och bli rik. Ha!

Från det ena till det andra. Karlstad Universitet på torsdag och fredag, för håll i hatten, NV ska på APU! "Vad då APU" tänker du, "det är ju han indiern i Simpsons som äger Kwik-e-mart?" men icke! För dom som går till exempel handel eller frisör för den delen har dom APU flera veckor i sträck. Praktik med andra ord. Vi stackars natur-teknikare ska få åka till Karlstad universitet i två dagar och leva som studenter (vara med på föreläsningar och labbar). Inga vilda studentfester alltså, he-he. Kan bli skoj ändå... 

Lite söndagsgodis från mig återigen. Nu är hon generös vet ni, pass på! Ha en fin vecka.

Glee - Thriller/ Heads Will Roll


//Mallan

Kommentarer
Anonym säger:

Ja det måste vi verkligen<3

2011-04-03 | 22:16:06
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback