KAU

Har tillbringat hela dagen på Karlstads Universitet. Föreläsning i Ägget, skuggat en student, ätit lunch med en student, föreläsning igen och mer prat om studentlivet och universitetet. Kort sammanfattat. En del grejer var sjukt bra (Claes Ugglas föreläsning om universum, fanns så mycket jag inte visste!) och en del saker skulle jag kunna använda som något slags meditativt hjälpmedel eller sömnpiller. Snark, snark.



Inget universitet jag är sugen på desvärre även fast det verkar bra. Har faktiskt sökt in på 4 utbildningar till hösten men kommer tacka nej till platsen om jag nu kommer in. SABBATSÅR here I come!

Vad blir det, vad blir det?

//Mallan

Kommentarer
jossan säger:

NORGE

2011-04-08 | 11:48:45
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/
mallan säger:

haha har du snackat med madde eller? ;)

2011-04-10 | 11:36:40
Vegard säger:

Va fint Egg du ha der Malin! Kul att treffas, hoppas att du soeker in til Kaus! Vil se mer av deg!



xoxo /Vegard M. Hansén

2011-04-13 | 09:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback