tempoooooo

Tempo har det varit i helgen! Avslutade skolan med ett stort Fysikprov, sen blev det äntligen LOOOV! Lovet inleddes med jobb på lördagen på Axels Tivoli mellan 12 och 18. 600 spänn, kaching! :D



Måste tillägga att det där tivolit har utökats nått enormt sen jag var i så kallad tivoliålder. Dom hade en uppblåsbar dinosaurie man kunde åka i till och med! Sen när blev hoppborgen omodern liksom?



Efter att ha avslutat jobbandet med ett åk i Extreme Fly (kändes som att vi var väldigt nära att göra en extreme fly upp i himlen) och magen vändes ut och in drog jag hem, åt, gjorde mig i ordning till en lampa och brummade till Degerfors för maskerad!

Temat var att klä ut sig till något på E eller L. Här kommer ett småplock av bilder som ett uppdukat buffébord, bara att ta för sig!





Fantasin var ostoppad! Säger man så förresten? Shit the same. I alla fall, det fanns Leksandspelare (födelsedagsbarnet själv), livräddare, lantisar, luffare, Emil i Lönneberga, lumpenkompisar, linjedomare, Lilla My, emosar och så en lampa. He-he... Vem kan det ha vart?

Sedan kom jag hem, slocknade på en gång (HA! fatta ni, lysande va?) vaknade idag och packade mina saker och drog på match. I Linköping! Oj, vad långt det var. Och varmt. :) Vi vann med 0-1, spelade inte bra direkt men hade en hel del chanser som vi sätter nästa gång! Har i alla fall premiärat på gräs nu. Gött.



Fin bild påväg hem från Linköping.

Ha en bra vecka framöver, eller som jag ska ha ett bra lov.

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback