time flies!

Ojoj vart var vi nu då? Fredagen bjöd även den på KAU och sedan vidare mot stan för lite shopping. Malin, Erika, Rand, Fredrik och jag var järngänget som skulle göra Karlstad. Och som vi gjorde! Efter en dag med bland annat laborationer med radiokaktiva ämnen, en flygande minihelikopter, eye tracking, en typisk sittning med mat (äntlligen! Klockan var över ett innan vi fick äta... blodsockret i BOTT ), shopping i Karlstad och till och med bio i Karlstad, så var jag rätt trött sen. En ganska intensiv dag kan vi väl kalla det.

Denna dag blev i alla fall awesome och förde med sig en hel del fina saker till både garderoben och maskeradklädseln. Jag har äntligen kommit på vad jag ska vara, men har steg 2 kvar för at fullborda min plan. Lite byggare Bob så är jag snart klar!

Lördagen bjöd på lagfest och jag tänkte spy ut massa bilder från den istället för att berätta om den.



Så. Nu har jag kräkts upp dom, allt är i sin ordning. Söndagen rullar på OCH BARA EN VECKA KVAR TILL PÅSKLOV!!

Ha det.

//Mallan


Kommentarer
Vegard säger:

Hejsan igensan! Ser att ni verkar ha haft det roligt. Men mer roligt kan vi hitta po her po KAUS! Du verkar ha fina kompisar, undrar om dom ockso vill soeka til KAUS! Fråga dom, dom verkar roliga!



xoxo /Vegard M. Hansén

2011-04-13 | 09:24:43
Anonym säger:

men seriöööst albin. du skojar?

2011-04-14 | 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback