Yeeeeaaah man

Roade mig med att tillverka en liten film/bildspel till Projekarbetesredovisningen som vi har på onsdag. Tänkte att det skulle minska tiden en aning än att jag ska stå och babbla sönder. Kika gärna!


Eurotrip 10' Slideshow: Malin’s trip from Karlstad, Värmland, Sverige to 4 cities München, Köpenhamn, Interlaken and Rijeka was created by TripAdvisor. See another Tyskland slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.
Vart ska jag börja (igen)? I lördags blev det som sagt Grillfest med laget, och då menar jag grillning med stort G! Så sjuuuukt gott blev mitt kött som jag marinerade aslänge. Rätt det. Blev även en del gott att dricka till och vidare på äventyr mot Ns. Ha! Säger jag bara, vilken kväll - eller hur Helena? xD Skrattar för mig själv när jag tänker på allt sjukt som hände?

Lite bilder från grillningen får ni här, dock inte lika avancerat som Eurotripbilderna... :)








För att inte göra inlägget så långt, sätter vi en punkt här och går vidare mot söndag morgon och nästa anhalt!

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback