everybody was kung fu fighting

Vaknade av orden "han e våldtäktsman. uh uh uh UH, uh uh uh UH" imorse när mitt alarm på mobilen började spela. Konstig låt att vakna till på ett sätt, men rätt bra eftersom den börjar lite diskret med några hostningar/harklingar och sen kommer sången. Ingen chockstart som gör att man vaknar med ett obehagligt ryck, som typ Johnossis låt Zeppelin. Prova den som alarm och ni flyger upp ur sängen, alternativt stänger av alarmet snabbare än snabbast och somnar om.. Tänker inte säga vilket aternativ som stämmer in på mig.

Apropå att vakna berättade en god vän till mig att när hennes alarm går på möra så tar hon sats och studsar bokstavligen upp ur sängen. Alltså i ena sekunden ligger hon i sängen, i nästa står hon på golvet. Utan att egentligen veta hur hon hamnat där. En annan vän berättade att hon också brukar göra så men landar i olika karatepositioner på golvet?! Qué? 


Nyvaken?

Skumt som satan det där. Över till något mer normalt. Ska in på Katrinedalskrogen ikväll och äta med Sillen, Madde, Persa och Frida. Lite "like in the old days" och förhoppningsvis med väldigt god mat.

Sitter och räknar ner minuterna till lunchen nu. Endast 36 kvar. Hade en väldigt liten matlåda först så jag gjorde äggmackor i morse så det skulle bli lite mer men då kom mami och börjar häva i massa saker i stekpannan så nu har en en REJÄL jävla matlåda plus 2 feta äggmackor. Gött dä.

//Mallan


Kommentarer
Madde säger:

Klockrent, klockrent!

2011-08-04 | 00:20:11
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
mallan säger:

haha jag nämner inga namn...

2011-08-08 | 10:23:40
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback