Hastig Update

En liten grej jag glömde nämna förut... Jag ska försöka hinna säga hejdå till Frida, Persa och kompani också och fick förfrågan av Frida om en volleybollkväll på fredag. Jag skrev då som svar att jag ska försöka svinga förbi en sväng om jag har tid.
 
SVINGA?!

Sen när blev jag Tarzan undrar jag själv, hade väl planerat att svänga förbi om jag har tid men en lian kanske går snabbare. Hm.

//Mallan

PS (igen):
Bilder som jag ska titta på när jag längtar hem


I vårt esse!

Bara för att Frida blev så bra på bilden

Sjukt pigga tjejer, efter att ha bränt ner Gävle-bocken kvällen innan

Hahaha. The days of our lifes

(Hittade inga fler bilder, om någon känner sig bortglömd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback