high on life

Skepp ohoj! Har sa mycket att beratta men inte mkt tid kvar pa internet sa far fatta mig kort. Brande mig i solen idag (rakade somna) och provade ett gammalt husmorsknep med yoghurt pa den brandra huden. Sa dar satt jag tillslut med fet (10%) grekisk yoghurt over halva kroppen. Dom andra kollade skumt pa mig och tror nog att svenskar ar galna. det ska dom tro, hehe. Strackte fram en arm med yoghurt till Marcus och sa: "Wanna have a taste?" Garvade laaange at det. Han sa da med sin brittsika dialekt: "I really don't feel like licking yoghurt off somenones arm right now." Fasen va kul det va..

Nagot annat som jag tyckte var extremt roligt, skadeglad som jag ar, var nar Lea somnade i solen och blev biten av en skorpion. HAhahah. Elakt att skratta, jag vet. Men nar James fragade henne "Where did it bite you?" och hon sa (med ungersk brytning "On my bottom" kunde jag inte annat an att asgarva. Wopsi.


Glomde lagga upp denna bilden sist. Det ar sahar vi jobbar, med bamboo and grids!

Gillade denna "hoppbild" och att jag ser helt retarderad ut. jag gjorde ljudeffekter, hallaaa?

Over and out,

//Mallan

Kommentarer
Papi säger:

Aj-aj ang solbrännan, hoppas att youghurten hjälper!

allt ok här hemma, Oasmus sitter numera på garaget!

//Papi

2011-08-23 | 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback