Kalo Nero life

Ah, glomde beratta nagot igar. Inget kan forvana mig langre. Nar jag olyckligtvis somnade pa stranden och brande mig, gick jag ner och skulle doppa mig i vattnet efterat. (rakade ha armarna langs sidorna pa ett strandad sal-vis vilken gjorde att dom var halvt sovande och stela som tusan nar jag vaknade). Gick i alla fall mot vattnet, nar en grekisk gubbe som spelar beach tennis med en annan man fragar om jag vill spela. Och DAMN vad jag spelade! tror att jag vann. Men denna grekiska gubbe visade sig jobba pa en bank i Athen och hette Stavros, min nya homie. Hehe. Inget forvanar mig langre. Dar stod jag helt plotsligt och spelade beach tennis med en 45-arig grekisk man.

Bild fran Kyparissia. Amy, Mayia, Daisy och James

Loukas Tavern igar

Pavag hem fran Loukas

Vi hittade ett skelett fran en dod skoldpadda... snyft

Vy fran campingen

Jonathan fran Frankrike och jag, dom yngsta i campet. fast han ar aldre an mig, fodd i juni tror jag de va. Rackarns

Beachen, ratt najs alltsa. Hur ar vadret i Sverige...?

Ska snart till kiosken och salja skoldpaddsgrejer till glada turister (forhoppningsvis glada) fran 6-9. Kanske skulle bli volleyball efter middagen kl 8, men den missar jag och Marion, eftersom vi ar i kiosken. Naval. Far val lira lite imorgon. Var ute och sprang med Amy igar! As skont! Dock sa gar vi ca 7 km om dagen varav minst 5 ar i sand.. Gillart.

Ha det fint! Och snalla alla som borjar universitet och grejer, TELL ME HUR DET AAAR! sa nyfiken!

//Mallan

Kommentarer
helen säger:

ba rå-älskar din blogg! fortsätt skriva, fortsätt berätta om allt du är med om! det där med skorpionen lät ju helt fantastiskt (eh) men kul iaf. och alla bilder ser så najsa ut. jag önskar jag också var där. men här sitter jag i ett regnigt, åskande göteborg... dock så var jag ju i London i veckan och WACK är bara förnamnet! berättar mer i ett mail (hehe). ledsen att jag inte kunde höra av mig men mobilen samarbetade inte! saknar dig, PUSSS

2011-08-27 | 13:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback