Kalo Nero life

Har tyvarr inga bilder med mig, men kan beratta vad som hant dom senaste dagarna pa ett ungefar. Nar jag ANTLGEN ANTLIGEN ANTLIGEN kom fram tillslut var det montage av mitt crib (las: talt) som gallde och att halsa pa alla manniskor. Trott som jag vet inte vad och sjukt lycklig over att jag var pa plats sa slutade det hela med att jag kramade en spanjorska vid namn Olga nar hon halsade pa mig. BAM sa fick hon en svettig svensk bamsekram a la Malin. Sedar. Tank vad trotthet kan gora. Bara hon inte tror att jag ar lesbisk nu ocksa...

Har hangt med Beate fran Osterrike ocksa, en 30-arig kvinna som ar jattetrevlig. Vi pratade om allt mojligt och jag fick skrattattackernas attack nar jag berattade en sak for henne. Grejen var att Marcus, fran England, som jag hade min forsta Morning Survey med (och 2 andra) har nagot mystiskt utslag pa magen. Pa var morning survey nar solen kom fram och det blev varmt oppnade han sin skjorta och jag fick syn pa detta utslag. Saken var den att jag tyckte att det sag ut som att karln hade en tredje brostvarta och fullkomligt DOG av skratt nar jag forsokte forklara for stackars Beate att jag trodde Marcus hade "a third nipple". Poor Marcus, han skulle bara veta vilka hoga tankar jag har om honom...

Den hariga kvinnan Leah lanade en kajak for nagra dagar sedan och paddlade ut 4 kilometer (???!) och lyckades se en delfin. Ratt galet. Denna kvinna visste vart en vik vid namn Turtle Bay lag sa jag drog pa mig bikinin och hon sin lilla baddrakt och sa begav vi oss. I Turtle Bay finns det en chans att se stora skoldpaddor. Vi gick i alla fall dit, hoppade i med vara snorklar och sedan borjade snorklandet. Da borjade Leah simma ut, bort fran stranden. Jag trodde att vi skulle snorkla i sjalva viken, men ack sa fel jag hade. Denna ohammade kvinna simmade ut langt sa in utav helvete och jag hakade pa. Tills man inte sag botten langre och det var dalig sikt. Jag borjade tanka pa Hajen-filmerna och blev smatt radd. Ville ju inte verka mesig heller men tillsut vande jag tillbaka for snorkling pa mer normala djup.

Men kolsyra det tal hon inte! "The bubbles are not good for me" sa hon pa sin Ungerska brytning och bestallde en Fanta utan kolsyra. Jag skrattade inombord och tankte att nu minsann, ar det 1-1! Mouhaha

Var i ett vattenfall idag, bilder fran det kommer pa fredag forhoppningsvis. Det var SA VACKERT!! Och hatchlingen Louie, Morris och dom 2 albinohatchlingarna. Som sagt. Kalo Nero life is just getting better and better. Har ju mitt Leksands knackebrod ocksa.

Take care!

PS: Ar yngst av alla volontarer och den enda fran skandinavien har. Imponerade dock for tyskarna med mina tyska-skills... Imorgon ska jag imponera med mina matlagnings-skills for da ar det jag som ska laga mat for 30 personer! PASTA blir sager jag. (Vi ater bara vegetarisk mat eftersom det ar sa manga veggies). Eeh, ja.

//Mallan


Kommentarer
Madde säger:

Låter heelt awesome :D Hahah,, illa, du kanske oxå blir veggie, men de e ju rätt gott iaf :D

2011-08-17 | 22:43:12
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
Mor säger:

Det är och blir ett äventyr på många sätt!! 30p veggo-mat: blir många morötter att riva då!! :o)

2011-08-18 | 12:16:48
Helen säger:

Detta låter heeeeelt fantastiskt alltihopa! (speciellt biten om vego-mat!!) Nej men seriöst. Låter som du have a blast over there! Hälsa sköldisarna :)

2011-08-18 | 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback