Life's a beach

Todelidoo mina vanner! Vilken ande ska jag borja i? Har kommit in i livsstilen nu sen ett tag. Laidback, men anda hart jobb.
Ibland har man tid till att utveckla sin konstnarliga sida. Eeh, ja.

En av alla katter som hanger i campet. Jag dopte han till Kurre, men tydligen finns det en till exakt likadan. Som det problemlosare jag ar dopte jag den andra katten till Kurre 2.

Jag och Peggy, en ny tjej. 21 ar gammal och fran tyskland. Nar jag fragade henne var hon var ifran svarade hon Tyskland (saklart) men sen sa hon "And you are from Sweden?". Jag sa "Oooh, yes I am! How did you know?", hon svarade "Because of your blonde hair and blue eyes". Jaha, men varfor borjar alla grekiska turister prata greksika med mig i 110 nar jag halsar pa grekiska i kiosken?! Jag trodde att det var for att jag sag grekisk ut, men ack sa fel jag hade...


The classic. En hoppbild!

For att svara pa mammas fragor, ja mitt talt ar kanon men ibland sover jag pa stranden istallet. Jag svalter inte pga den vegetariska maten utan klarar mig bra (men koper extra kott ibland, hehe). eller, jag trodde det var kott tills alla borjade tjata om att jag hade kopt "animal rests". Tack, vilken aptit jag fick helt plotsligt..

Vadret ar bra, inget regn hittills (maste ju namna vadret, annars hade jag VERKLIGEN inte varit svensk). Jag har kopt en till Volontar t-shirt sa att jag har en till, och en varm troja for Box in (shift pa natten). I think I will survive. Och sist, NEJ jag tanker inte saga till Peggy som kom igar att jag har stulit hennes bil pa tyska, bara for att det ar en av de tre meningar jag kan.. Dog mina svar?
Rota. Schemat! Ser ni mitt namn pa grekiska? :)

Sitter och flaker ut mina lar i kiosken, allt for att skramma bort turisterna. Mouhaha

Typ allt fran mig for tillfallet. Har fetaste panoramabilden over campet som jag kanske slanger ut ngn dag. men som ni ser ar mitt Rota ganska fullt.. Men pa torsdag blir det troligen BBQ-night for att Amy och James aker dagen darpa.. KOTTT

//Mallan




Kommentarer
Mor säger:

Hej! Hade du CL1 i söndags 28/8?? Lägg gärna ut panoramabilden över campen!

2011-08-30 | 17:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback