nusse då

Eftersom jag sitter här och tycker synd om mig själv som jobbar när det är stekväder ute så passar jag på att lägga in en bild där jag ser liten och ynklig ut. Tyckte att denna gjorde jobbet.


Mini-Malin 3 bast med brutet ben. Syster i hund/björntofflor visar hur hon pimpat lillasysters gips med klistermärken och fina teckningar.  

Förresten! Läskigt många idéer kläcks idag. Study Abroad i USA? Backpacking i Australien? Åååh. Får se hur jag känner efter 7 veckors tältande i olivlund. Känner för USA, men samtidigt vore det härligt att inte plugga och bara softa runt i typ Australien for a while. 

Förresten II! E-B har varit på Zakynthos och badat med Karettsköldpaddor. L på jobbet har också sett en skrikande havsköldpadda i en trädgård som "verkade aggressiv" på en utlandssemester. Svälj. Min fråga blir: vad hade L ätit/druckit då...?

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback