Min helg i punktform

Såhär tillbringade jag helgen, typ.

  • Drog en roadtrip till Linköping med 4 personer jag knappt känner/kände
  • Insåg att jag är way more skadeglad än jag själv velat erkänna
  • Att börja prata med sig själv inför personer man knappt känner kan ge ett konstigt intryck, har jag upptäckt
  • Att lyssna på en full människa som drar rastistskämt med en taxichaufför av annan etniskt härkomst är svinkul
  • Såg en annan full människa som försökte stajla på dansgolvet: ställer sig på händer (konstig dancemove må jag säga), får obalans och karatesparkar en oskyldig tjej i bakhuvudet. haha.
  • Hamnade mitt i ett rådhusbröllop, men fångade dessvärre inte buketten
  • Skrattade ut en dalmas som precis fått 4 flugor i sin Fanta och började dra kommentarer som "Oj, vad är det där för svart i din mat?", "Hoppsan, här har det skett en drunkingsolycka i ditt glas ser jag!" och "Den Fantan var inte vegetariskt inte".

Insåg precis att jag nog inte bara är skadeglad, utan även elak.

Wopsi.


Two thumbs and a fingá på helgen (hitta ingen sån bild, fick bli en tumme istället)

//Mallan


Kommentarer
Madde säger:

Hahah låter helt sjukt! Har dött av bröllopsbiten hela dagen! :D



<3 Haha ja eller hur, helt insane bra! :P Håhåhå, sickt! Förväntar mig en mänsklig korp i trädet utanför mitt fönster... :O



2011-08-08 | 22:14:48
Bloggadress: http://denmadde.blogg.se/
Sofia säger:

HAHAH!!!! Det roligaste av allt är att jag inte är förvånad över att det är du som lyckas med allt detta ;)

KÄÄNNNNG!

2011-08-09 | 13:40:59
mallan säger:

Madde: jag dog nog också lite... sjukt! vänta bara, kan även dyka upp på garagetak och sånt vetu. ;)

Sillen: "Varför händer allt mig?" brukar jag tänka rätt ofta... höhö

2011-08-09 | 15:01:47
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback