2000+11=2011

Vilket år. OJOJOJ vad jag har hunnit med mycket 2011! Vilket år alltså! Bilder på året med små förklarande texter kommer. Be aware.

Inledde året nyktert och så. Nyår 10-11.
Och tog även den EFTERLÄNGTADE lappen!
Övningskörning no more! 27 januari blev en lycklig dag 2011!
Festade. Liftade hem från krogen. Spännande.
Hamnade på akuten i februari. BAM!
Åkte till Gbg och firade sistá som syllde 21.
Sjukt kul va det iaf. Tog ett tag dock innan det gick upp för mig att vi va ute på en gayklubb. Tyckte de va lite annorlunda med en man i peruk och klänning..
Kissade i en potta. Tror att jag "gjorde" Göteborg ganska bra där faktiskt.
Madde och jag fullbordade vårat projektarbete!
17 mars 2011. Plant a tree, save the earth seminarium! Dagen efter: halsfluss. Blev sjuk efter detta och hade den ABSOLUT värsta halsflussen någonsin (har haft det 2 ggr i hela mitt liv men första gången kunde jag gå på PIP samtidigt. hm)! Halsen svullnade igen så att jag inte kunde svälja mitt eget saliv och fatta vad jag fick kämpa ner penicillinet... Inte kul.
Jag överlevde halsflussen och köttade lagfest. Blir alltid lika wild på dom alltså! GILLA
Jag klädde ut mig till lampa och fattade tyckte för fula lampskärmar.
Jag såg Hoffmaestro i Conventum med Helen
Och kläckte ur mig kommentarer som gav större konsekvenser än vad jag någonsin kunnat tro xD
Valborg och allt! Bakom mig stod Gustav och, enligt vad jag tyckte då, irriterade en smula.
Det började sakta men säkert gå mot studenten...
Tog ett tårfyllt adjö av min miniräknare (som åkte in i cykelhjulet, därav den lilla krigsskadan på kanten) och drog till...
... ALANYA BABY! Hehe, fin bild när vi spela volleyball!
Sjuuuuuuukt fint hotell! Sunny Hill. Kommer aldrig glömma när Frida, Alette, Alexandra och jag satt i baren och drack. Började rätt bra med Gin-Lemon och sånt där men sen kom vi igång på Vodka shots.. Ujuj. Servitören, Mustafa, började vi kalla Mufasa, satt och sjöng The circle of life och sa gång på gång: "SIIIMBAAAA. Don't forget who you are!". Vild kväll. Eller vad säger du Alexandra? Hahahah
Så mycket roligt som hände den veckan alltså... Hur många glas krossade vi på vårat hotellrum? Varför fick Fredrik en gurka av en av vakterna? Jag gick på toan lite snabbt på hotellrummet en kväll, kommer ut och ser Alexandra stå fnissandes vid den stora spegeln. Ser att hon gjort ett pussmärke i RÖTT läppstift på spegeln och så säger hon fnissigt: "Oj, hihih, jag råka". Hahahaha jag dööör!
Jag och min baldejt Robert Klubb. Den dagen glömmer man inte!
STUDENTEN!
Vilken dag alltså.
Glömmer aldrig.
Det här däremot har jag glömt. Hehehe
Hade en superkväll+dag! :)
Sen började jag sommarjobba måndagen efter studenten. Halt, hes, slemmig i halsen. Fick mitt livs första migrän en dag också på jobbet.
SEN VARE PUTTE! Äntligen! Helena shotta från mobilen. Inget konstigt alls..
Putte i Parken bjöd på mycket spännande saker även i år!
Otroligt kul va det i alla fall, även fast det gick så snabbt! Hann bara blinka så va det över..
Rehabade i 3 dagar och drog sen till Hultsfred och gjorde de småländska skogarna osäkra.
Hamnade i Camp Mango med massa sköna skåningar!
Drack vin med havrergryn. En specialité måste jag säga!
Träffade Mister Beaver. Vilket möte.
Hade farväl-kalas innan jag tog mitt pick och pack och drog till....
... Kalo Nero i Grekland i 7 veckor!

Hann även med en roadtrip till Linköping med 4 främlingar en vecka innan jag åkte. Ångrar inte att jag följde med på den turen :)
Volontärarbetade med havssköldpaddan Caretta Caretta, här lyfter jag på gallret som ska skydda mot rovdjur så att den lilla bebissköldpaddan kan ta sig upp!
Träffade så himla mycket härliga människor. Så fint att träffa människor med samma intresse och som kommer ifrån olika länder, olika kulturer, talar olika språk men som man ändå kan samarbeta och jobba mot ett gemensamt mål tillsammans med.
Hann med Aten som kortast innan jag åkte hemåt. Kom hem med nöd och näppe pga flygstrejk! Kom hem lagom till min...
... 19-årsdag!
SÅ kul att träffa alla fina vänner som jag saknat himlans mycket! Träffade även min födelsedagsbuddie Gustav ute på Nattshiftö. Oktoberbaaaaaarn! :D
Åkte ner till Götlaborg igen lagom till Halloween.
Klädde ut mig till det kanske läskigaste av allt: en blodig tampong.
Gick ut i Örebro för första gången. Bättre sent än aldrig!
Roadtripa ner till Falkenberg med 3 grabs! Träffade Mister Fox.
Drog till Stockholm med Gustav, som kom in i mitt liv och visade sig vara en jättebra människa. (Oh vad gay det lät. Men typ så.)
Firade en mysig jul med familjen!

Och DÄR var vi igenom mitt 2011 i grova drag. Under 2011 har jag gjort saker jag ångrar, saker jag inte ångrar, träffat massor av nya härliga människor men även tappat kontakten med människor. Har hunnit resa en del, även fast resorna utomlands var TOTALT motsatta varandra! Har fått erfarenheter jag aldrig trodde jag skulle ha och lärt mig MASSOR. MASSOR. Det är väl bra? Man lär sig av sina misstag men även av andra människors erfarenheter, bra eller dåliga. Det jag saknat under året är fotbollen. Pga sjukdom, skada och resor har det blivit exkremt lite bollsparkande... Har atppat suget lite också. Men vi får se vad det blir -  2012 ska bli ett toppenår, det ska jag se till!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER FANS!

//Mallan

Kommentarer
Sillen säger:

GOTT NYTT ÅR partymallan! :D hoppas att du lever upp till ditt namn och fortsätter att dela dina tankar och upplevelser på bloggen även nästa år ;) puss <3

2011-12-31 | 11:34:17
Mallan säger:

Gott nytt år sillen! :D Jadå det ska jag :) kan ju inte svika min fan-club, hehe <3 pussar!

2011-12-31 | 12:29:51
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback