B-LÄ

Sov sittandes i en fåtölj i natt. Var hos läkaren på förmiddagen och tog stick i mitt stackars fingá, och POW: pencellin i 10 dagar. Bronkit (övre luftvägsinflammation) har jag dragit på mig. Han sa att min hosta skulle ge med sig tack vare pencellinet och DET HOPPAS JAG VERKLIGEN. Pallar inte mer.

Det enda positiva med pencellin är att om jag skulle tappa något ätbart på en inte så hygegenisk plats så kan jag bara ta upp, torka av och äta. Inga bakterier lär överleva i min mage just nu, hehe. :D

Precis som Marshall gör i How I Met Your Mother... (Dock har detta scenario hänt mig en gång, när jag inte gick på något pencellin. Men det var en Banan/Curry pizza. Att den landade i en busskur med köttet nedåt är en annan femma.)

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback