Firtree

Dagen i punkter:
  • Blev utskrattad av Helen när jag sa "Fir tree" om gran på engelska. "Hahaha en gran med päls?" säger mitt språkgeni till syster. Fur är päls på engelska, lilla gumman.
  • Blev kallad Gran-Hitler när vi var och köpte julgran förut idag. Bara för att jag har vissa krav på hur granen ska se ut...? Tack Helen (igen). Julgransförsäljaren skrattade han också. Blev väl lite fel när jag gick fram till en pytteliten gran, garvade och sa (högt): "Håhåhå vad är det här för liten gran? Är det för DVÄRGAR eller?"
  • Har ord som abonnemangsform, slutfaktura och hemtelefoni via mobilnätet i huvudet. Ekandes. Ekandes. Ekandes...
Förra årets julgran. Finns ju ingen högre mysfaktor?

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback