Fredag fredag fredag

Helt slut efter en arbetsdag kom jag tillslut hem. Slocknade på soffan. Sjukt jobbiga kunder. Många nya intryck och mycket nytt att lära sig såhär första veckan... Nåja. Nu är det ju äntligen helg och det invigde jag med att göra min efterlängtade pepparkakssköldpadda som jag tjatat om länge, länge! Tog tag i saken och gjorde en själv efter vissa omrekryteringar av en eventuell medhjälpare. Så, här har ni das resultat!

Under processen.
Hehehe. Smält socker är rätt klistrigt måste jag säga.
Sköld-bitarna
Se så fint den simmar i sitt bomullshav
Fortsätt simma, fortsätt simma, simma...
Så kul har jag haft det, och även smidigt planer inför imorgon. Rätt förvirrat men det ska nog bli bra i slutändan! Hejdå fans.

//Mallan

Kommentarer
kossi säger:

Haha underbar och fin!!!

2011-12-31 | 03:45:52
Bloggadress: http://kittiepurr.blogg.se/
Mallan säger:

Åååh tack Kossi! :D det värmde i mitt sköldpaddshjärta. och i mitt pepparkakshjärta. <3

2011-12-31 | 12:45:15
Bloggadress: http://mycketmeramest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback