LMFAO

Har haft en jättebra helg i Stockholm, trots att jag har mått rätt krassligt. Min slemhosta blev en slem+rethosta vilket gjorde min sömncykel VÄLDIGT rubbad (har knappt sovit något och vaknat artontusen gånger varje natt). Men trots min sjuka så skrattade jag extremt mycket i helgen. Vet inte om det berodde på övertrötthet (troligen) eller något annat plötsligt ryck men DAMN vad jag garva! Så många okontrollerade skrattattacker har jag inte haft på länge. Skönt.
Gustav i väntan på tåget mot Estocolmo
Mina ben på tåget, innan vi hittade våra platser (en dörr var sönder. SÖNDER?! Dåligt.)

När vi kom fram åt vi på en Mongolisk restaurang, fast tror det var Thailändsk mat. Hm.

Häftig inredning

Hotellrummet

Hotellrummet (igen)

Vi såg en konstnär. Wooow

Fika på Waynes

Det var någonstans här mitt gnäggande började. Rejält.

Waynes Te. Muums

Kvällsmat på hotellet. Inte vart vi planerat att äta dock... :(

Gustavs hamburgare, brutalt stabbed med en kniv. Skulle lagt ketchup runt den. "I'm wounded, I'm wounded!" Skulle hamburgaren skrika med sina sista krafter.

Dansande Indianer. Wooow

Funderar på att sätta upp en liknande show i Karlskoga. Stå på torget i indiankläder, fjädrar och skutta runt till indianmusik. Spela lite flöjt då och då. What do you think? :D

Ett annorlunda Luciatåg på kanoter! Woooow

Lite småsoligt var det

Fika i Gamla stan med glögg, pepparkakor och lussekatter

Glögg höjde julkänslan lite grann. För en stund. Annars är den vääääldigt svår att hitta i år tycker jag...

T-centralen (eller Centralstation?) med julmarknad mm

Jättemysig helg i alla fall, även fast förutsättningarna var lite dåliga...

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback