Mange B

Såg Magnus Betnér i lördags på Konserthuset i Örebro, JÄTTEKUL! Hahaha. Skrattar lite här på bloggen också.
Innan han började, folket började fylla på.
Gurra spelade Wordfeud innan det började. Jag säger: Öva bäst du vill för mot mig har du då rakt ingen chans! :D hähä

Tog ingen bild under själva showen, men brände av en smygbild efteråt.

Gustav hade hört mkt av det han snackade om innan, men var glad ändå! POW!

Så. Börjar jobba imorgon (igen) och förhoppningsvis mår jag bättre denna gång. Måste fixa en sista julklapp också men OJ vad snål jag är i år med klapparna.. Känns roligare att göra saker med personer och ge något litet i så fall. En upplevelse, något man minns! Yeah yeah. Pusskram på er därute i det svenska vintervädret.

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback