NVTE08 klassfest

Ungefär halva lördagen har vi betat av och den sista delen är lite mer wild 'n' crazy! Egentligen hade vi inte en enda klassfest med min förra klass, förutom på studenten. Och helt plötsligt skulle vi ha en slags reunion den 3e december hemma hos mig. Har MASSA bilder på kameran (inte bara jag som fotade) men jag har en fråga: vem fan är det som har fotat sig själv, eller någon annan i munnen?!
 
I början av kvällen.
Joakim åt popcorn.
Glada miner!
Jätteglada var vi, Fredrik/Free-Kick/ Frippie och jag.
Fredrik och Erika hade photosession i köket.
Malin, Adam och Erika.
Sen kom Makke, lite senare på kvällen.
Micke blev glad över detta.
Haris, Erika och jag.
Veeeem tog denna alltså......?! (Ännu bättre fråga: varför lägger jag ut den på min blogg?)
Bäckman kom inte in på Nightshift, Bäckman kom inte in på Nightshift.... Hehehe.
Vackert!
Jocke och Micke ser väldigt närvarande ut.
'
Hahhaha. Gruppbild! (I alla fall på några)
Micke rättar till ögonbrynen, whyyyyyyyyyyyyy? Så skum bild.
Något vindögd...? (Vindögd. Heter det så? Stavas det så? Vinnögd skulle jag vilja säga. Nåväl.)

Superkul att träffa alla igen var det! Om ett tag igen får vi styra upp en ny reunion tycker jag. :)

//Mallan

Kommentarer
Freddan säger:

Haha! Det är min mun! Till mitt försvar var det inte jag som tog bilden! :P

2011-12-06 | 18:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback