Action

När jag har legat/suttit här hemma och kurerat mig så är det ju kul att ha något att titta/lyssna på. BAM! Vilken tajming att Musikhjälpen går dygnet runt den här veckan! :) Har även börjat titta på En idiot på resa. Tredje avsnittet gav mig så mycket skratt att jag grät. Tjöt av garv. Ni bara mååååste se det!



Och just det. SJUKASTE grejen hände förut idag, när mamma kom hem. Jag hade råkat spilla ut lite vatten på golvet i köket och la en kökshandduk över för att suga upp vattnet. Sen blev jag jättetrött och gick in i vardagsrummet för att vila med tanken att ta reda på handduken senare, typ.

Mamma (jag ligger i soffan och vilar)
: Malin. Vad är det för blött på köksgolvet?
Jag (börjar garva, hosta): J-j-j-j-jag kissade på mig...

(Denna mening var det med nöd och näppe jag lyckades klämma fram mellan skrattet, ni vet när man skrattar så tårnarna rinner och man är helt svag i kroppen.)

Mamma
: Nämen usch då! Och då tog du en kökshandduk?!
Jag (vrider mig av skratt): Jag skoja ju bara! Trodde du verkligen att jag skulle kissa på köksgolvet???
Mamma: Ja, vad vet jag... Det kanske är en biverkning av pencellinet. Okontrollerad blåsa.

Tack mamma. Visst, jag känner mig helt SLUT. Överkörd. Mörbultad. Samtidigt som jag är lite piggare men det känns att pencellinet har gjort mig väldigt... labil. Därav okontrollerat gnäggande. Men jag skulle väl inte sätta mig och pinka på köksgolvet. Jag är inte mentalt sjuk. Än så länge... Hehe.

SÅ bra!

Peace out! Eller borde jag säga Piss out?

Och PS: För att det inte ska bli en liknande situation som i Grekland, där några faktiskt trodde att jag hade skitit sönder toalettetn , så vill jag förtydliga (för er som inte förstod) - Jag kissade inte ner mig på köksgolvet. Jag spillde ut vatten. Sovrumsgolvet däremot... heheheh. Nä usch. Skämt åsido. DS
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback