Sick and tired

Fortfarande sjuker, men mår lite bättre idag. (Peppar peppar ta i trä). Känner mig lite som på bilden nedan:
Försöker göra tummen upp, men det är bara en vek fasad. Nog om det, barn. Det är kul att vara lite dramatiskt ibland när man lever ett så pass odramatiskt liv som mig. Då får man krydda till tillvaron bäst man kan. Salt, peppar, tabasco - BRING IT ON!

Wooow! Nu ser jag ett rådjur genom fönstret också. Insåg också att svenskar+väderprat är en kombination som stämmer i 9 av 10 fall typ. För 90% av alla statusuppdateringar på Facebook just nu handlar om... wait for it.... SNÖ.

Liksom, snön brukar ju komma varje år och visst är det fint och speciellt med den första snön men att verkligen ALLA måste skriva något om det. Har i och för sig sina fördelar på så sätt att man behöver ju inte ens kolla ut genom fönstret längre. Det är bara att logga in på facebook och se alla snö-uppdateringar så vet man dagens väder.

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Så fort jag är lite piggare ska jag knåpa ihop en snögubbe, en snöhäst, snömannen, en snösköldpadda. Sen är jag nöjd.
Tinkie tinkie!

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback