It takes a fool to remain sane

Packar som tusan! Imorgon drar jag ju mot Hultsfred, remember? Ska bli jäkligt kul, TAGGAR som fään till Hoffmaestro, Johnossi, Maskinen, Peter Bjorn & John, Duck Sauce, Prodigy, 2 Many Djs, Morrissey, Oskar Linnros, SMK, bob hund, Melissa Horn, Black Lips m fl! 

Alla som lipar över att PIP är slut, ta ert pick och pack och gör sommaren 2011 till festivalsommaren mambo numba 5! Eller ett kanske... Jäjä. Får se om jag har nån trevlig bild med mig på kameran när jag kommer hem. Vill bara påpeka en sak som Putte skulle tjäna på. Nämligen att på Hultsfred får man numera ta med sig drickan ut ur öltältet så länge man är inom festivalområdet... Bra grej, huh? Eller dåligt, om det slutar med att man kommer få öl i huvet på varenda spelning. Fast å andra sidan är öl bra för håret... ;)


Putte, over and out for this year. Hultsfred next!

//Mallan

Kommentarer
Lovisa säger:

tar det lugnt nu Malin!;)...

Eller glöm det, kör hårt nu! ;D

2011-07-12 | 19:28:47
Bloggadress: http://plovisa.blogg.se/
mallan säger:

of course, finns inget som heter lugnt! :D

2011-07-18 | 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback