it's a BBQ night!

Fredag, och äntligen börjar jag få energi igen. Det känns som att mitt zombiebeteende inte bara berodde på hultsfred, utan kom ända från studenten. Jag började ju jobba måndagen efter studenten och har varit förkyld ända sen dess. Inte jättebra. 2 juli drog vi till Sundsvall och då fick jag feber. Jag trotsade febern och åkte hem för PIP, hade 3 rehabdagar och drog till Hultsfred. Ehehe, kul hade jag i alla fall.

 

Men jag klagar inte, jag lever mitt liv och hittills har sommaren varit kanon. Ikväll ska jag på grill/softkväll hos Madeleine, som förövrigt har namnsdag idag. Haha, måste tillägga att jag har blivi riktigt på idén att dra till Berlin i höst/vinter och besöka Dr. Pong. Den saken ska fan stå med på min "att göra innan jag dör"-lista. Punkt.

 

Häftigaste jordgubben. Upptäckte han när vi var i stugan i Sundsvall förra året, Musse pigg. Ingen jordgumma här inte!


Ha det gott i sommarnatten!

 

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback