jag dansade med djävulen tills det sved i min fot

Har förflyttat mig från mitt soffhäng till hängmattan. Hängmattehäng med andra ord, det bästa hänget av dom alla! Rätt gött. Idag kommer jag inte göra mycket... Känner mig som ett lik och ska vila min stackars lever ett tag nu. Men misströsta ej! Jag slänger i vanlig ordning upp nån bild från gårdagen som innehöll schnappi, mango och skala kebab. Mangoade till och med på facebookchatten, vilket var en extremt kul! he-he


Lovisa, Alexandra, Sillen, Erika och Malin. Fortfarande i ett hälsosamt nyktert stadium!

Helena, Kossi och Malin. Det börjar ta sig...

Det tog sig! Ifall det skulle börja regna var vi utrustade till max.

Jag, Madde och Alexandra

De e feest nuuu, hos mallan mallan maaaaalllan

Erika förstod varför hon var där. Sköldpaddsparty!!

Jag med, ehehe.. Farlig som få, redo att sticka ut ditt öga med mitt paraply/vapen

Glada tjejer

Regnkvinnan

En galen och lyckad kväll, precis som det ska vara. Notera att jag inte pinka i nån fontän denna helg. Det går bra nu!

//Mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback