om sanningen ska fram

Tralleri tralala. Här är jag igen, sorligt men sant. Har ingen ork att göra något så jag fastnar liksom här framför datorn. Bloggen, facebook. Sad but true.

Känns extremt skönt att inte behöva ha den där ångesten att "shit vad fort sommaren går, snart börjar skolan igen", för nu gör den ju inte det! I alla fall inte för mig. Nu är jag fri fri fri att göra vad fan som helst, men vissa planer har jag ju som sagt. Grekland och Operation: Rädda Karettsköldpaddorna börjar snart och visst har jag skrivit packlistor men själva packandet har jag bara börjat nafsa lite på.

Min Haglöfs Carrier 60 (ryggsäck) som jag beställde från internet har i alla fall kommit och jag slängde ner tält + sovsäck bara för att se hur mycket plats jag skulle få kvar. Cirka 1 stackars fjärdedel har jag kvar till kläder, handdukar och allt annat jag ska ha med. Damn! Får slänga med ett rejält handbagage som det ser ut i nuläget.

Igelkott

Nej, jag saknar inte skolmaten det minsta. Möjligen Mässen i så fall...

Usch och fy, på måndag börjar jag jobba igen! Har liksom levt utanför ramarna i juli med festivaler, Sundsvall, zombiebeteende och lagfester. Nu ska jag back to buissness, men antagligen kommer jag ta mina blogg-pauser som det brukar bli, ehehe. Indirekt kan man säga att jag tjänar pengar på min blogg. :) Schweet! Nä, skämt å sido. Nu ska jag smälla upp ett tält i trädgården, hej

//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback